martes, 26 de mayo de 2009

El nostre particular triplet

LLIGA CATALANA EBA, LLIGA i FASES

Final de temporada, el 24 de Maig serà una data que de ben segur mai oblidaré ni oblidarem.
El cos em demanava descans, per un costat volia que acabés, però per una altre no hagués ficat mai un punt i final a aquesta temporada que tot just ha acabat.

Com sempre faig, en acabar una temporada, es fer una ullada enrere, esglaonadament, recordar fets i imatges de tot el que ha anat succeint aquesta temporada i recordar qui soc, d’on soc i d’on vinc.

Qui m’ho hauria dit quan jugava a Cadet al Nivell C amb els amics de Sant Andreu (Equip que ens retrobarem aquest estiu per les 24h de Sant Andreu) que un dia assoliria un ascens a LEB Plata, o quan aconseguia l’ascens a 2ª Catalana amb el club de la meva vila (a qui envio ànims pel descens aquest any) o quan jo mateix fa menys d’un any lluitava per no baixar a 2ª Catalana amb l’Olesa “B” (Ànims també pel descens) o quan en Joan, el Jaume i el Fede em donaven la noticia de que aquesta temporada seria jugador del primer equip, no ho esperava pas.

Hi ha tanta gent i tants factor que m’han fet ser qui soc avui en dia que no acabaria mai d’agrair-los...doneu-vos tots per al·ludits, GRACIES!

I a tothom que em pregunta i ara que?

Doncs com bé ha estat un secret a veus, el problemes econòmics has esquitxat l’èxit esportiu del club d’aquesta temporada. Afectant els 2 sèniors “A” de l’entitat i fins als entrenadors d’escola del club. Ara, tot el ent directiu del club treballa de valent per trobar la solució i busca tots els mitjans possibles per fer sortir l’equip allà on mereixem allà on ens ho hem guanyat.
En quan el futur del club i de l’equip s’aclareixi sereu els primers en saber-ho.

Un altre cop, gràcies a tots!

No hay comentarios: